• وبلاگ : شاعرانه 2
  • يادداشت : وبلاگ آر پي جي هفتي!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + تبسم 
    من هم اين حادثه غم انگيز را تسليت مي گويم...اينروزها ميان دود و دم و ماتم و يك آسمان نيمه تعطيل نشسته ايم و كاري هم از دستمان بر نمي آيد....مي مانم كه صدا و سيما يك رسانه ملي است و بايد تمام شهدا را گرامي بدارد....خداوند روح اصحاب رسانه را شاد كند اما حرفي از شهداي نظامي نيست...فقط امروز تلويزيون عكس چندتايي از آنها را نشان داد...و باز هم مانده ام كه ما هميشه بعد از رفتن عزيزانمان بر سر مي زنيم و قسمتشان را چنين مي پنداريم...در اراده خداوند شكي ندارم....كه كون و مكان عرصه حكمت و رحمت اوست...اما بايد فكري به حال هواپيماهاي فرسوده نيز كرد...علت ها را نيز بايد يافت....آينده در دست ماست نه ديگري...

    صولتِ خار نمانده

    چشمِ بيمار نمانده

    دل ز فرجام رميده

    گُل وفادار نمانده

    حادثه ي مرگ دلخراش و جان گداز هموطنانمون رو تسليت مي گم .

    + ُصلحُ 

    اگر حكومت جمهوري اسلامي خود را مبعوث مردم مي داند و مشروعيت خود را از راي آزادانه اكثريت ملت ايران كسب مي كند ، چرا داوري نهايي را به ملت واگذار نمي كند و به يک رفـــراندم عمومــي با نظارت نهادهاي بين الملل تــن دهــد.! جمهوري اسلامي آري يـــــا نـــــــــــــــــــــــه؟

    همه با هم رفتند...بي وفايي توي جمعشان نبود ...مثل هميشه که با هم کتک مي خوريم همه با هم مي رويم و ميآييم همه با هم قرار مي گذاريم:فردا برنامه وزارت فلان سازمان بهمان و ...!

    همه با هم رفتند...کاري به خط و خطوط روزنامه يا خبرگزاريشان نداشتند...مثل هميشه که هم را مي بينيم و با هم گرم سلام عليک مي کنيم و دلمان براي هم تنگ مي شود...اين که قدسي يا شرق يا رسالت يا توسعه يا جام جم يا همشهري يا کيهان ...يا...يا...مهم نيست!

    همه با هم...همه سوختند...چيزي ازشان نمانده؟...نمانده؟...فکر مي کنيد....!

    از فردا در کلمه کلمه خبر هاي هر کداممان تکرار مي شوند

    از فردا نه

    از همين امروز

    انا لله و انا اليه راجعون...

    كشته شدن جمعي از هموطنان عزيز رو در سانحه برخورد هواپيما با ساختمان مسكوني تسليت عرض ميكنم.